درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی
سرخط خبرها

رضایت رضا عنایتی از عملکرد تیمش در بازی‌های تدارکاتی

  • کد خبر: ۱۰۷۰۳۴
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
رضایت رضا عنایتی از عملکرد تیمش در بازی‌های تدارکاتی
سرمربی مشهدی هوادار معتقد است تفکر دفاعی تیمش درست شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هوادار تهران یکی از تیم‌های سرسخت نیم‌فصل دوم بوده که توانسته است امتیازات خوبی جمع کند. تیمی که ابتدای فصل به‌عنوان گزینه سقوط از آن یاد می‌شد، حالا برای رسیدن به نیمه بالای جدول تلاش می‌کند. رضا عنایتی، سرمربی مشهدی این تیم، دیروز در مصاحبه‌ای با ورزش ۳ درباره شرایط این تیم، چشم‌انداز و هدفشان و بازی دوستانه با استقلال صحبت کرد که در ادامه بخش‌هایی از آن را با هم مرور می‌کنیم.

بازی دوستانه با استقلال چطور بود؟

روز قبل از آن با پیکان بازی داشتیم که سنگین بود و سعی کردیم تیم درست کنیم؛ پانزده نفر را برای بازی با پیکان فرستادیم و پانزده نفر را برای بازی با استقلال نگه داشتیم. بازی سنگینی بود، اما برای من بسیار خوشایند و خوش‌حال‌کننده بود که جوانان ما توانستند نمره قبولی بگیرند. امیدوارم با همین شرایط جلو بروند. ما می‌دانیم استقلال وضعیت بسیار خوبی دارد و با اختلاف امتیاز خوبی در صدر جدول است. با تیم بزرگی بازی کردیم و اعتماد‌به‌نفسمان را بالا بردیم و برای بازی‌های پیش‌رو آماده شدیم.

در لیگ کم گل می‌خورید و جزو تیم‌هایی با خط دفاعی خوب هستید، ولی ضعف در خط حمله شما احساس می‌شود و گل کم می‌زنید. در بازی‌های دوستانه اخیر، ولی برعکس شد؛ به‌خوبی گل زدید و گل‌های زیادی هم دریافت کردید.

دقیقا به‌همین‌صورت است. ما مقداری سیستممان را تغییر دادیم، بازیکنان را جابه‌جا کردیم تا محک بخورند و به‌همین‌دلیل بازی‌های پر‌گلی از نظر گل زده و خورده شد؛ ولی اعتقاد من این است که ساختار دفاعی یا هجومی یک تیم باید درست باشد. من اعتقاد ندارم وقتی تیم گل نمی‌زند، فقط خط حمله مقصر نیست، بلکه ساختار هجومی مشکل دارد. تفکر دفاعی ما بسیار خوب شده است؛ این مشکلی بود که در لیگ‌یک داشتیم، اما خداراشکر توانستیم آن را رفع کنیم. امیدوارم با یک تفکر هجومی کار‌های روبه‌جلو را انجام دهیم و بازی‌های خوبی داشته باشیم؛ گل بزنیم و گل نخوریم.

برای فصل بعد برنامه‌ای دارید؟ در تیم هوادار می‌مانید؟

قرار‌داد من با باشگاه هوادار یک‌ساله است و صحبتی درباره ماندن یا رفتن انجام ندادیم و فعلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم. شش بازی داریم و من نسبت به این تیم تعهد دارم و با تمام وجودم برای موفقیتش تلاش می‌کنم و باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

هدف شما برای جایگاه نهایی هوادار در این فصل چیست؟

از ابتدا که شروع‌به‌کار کردیم، در نشستی که با مدیران داشتیم و طبق برنامه‌ریزی که خودمان انجام دادیم، بقا در لیگ برتر برای ما اولویت اول بود و خواسته ما همین بود که بتوانیم سهمیه هوادار را در لیگ برتر حفظ کنیم و اگر قسمت شد و ماندیم، با برنامه‌ریزی و شرایط بهتر برنامه خوبی برای سال‌های آینده بریزیم. ثبات بسیار مهم است و سعی کردیم امسال هوادار را به ثبات برسانیم. ان‌شاءا... اگر در خدمت هوادار بودیم، برنامه‌ریزی کنیم.

به رده‌های بالاتر و نیمه اول جدول فکر می‌کنید؟

صددرصد فکر می‌کنیم. به‌این‌صورت نیست که فقط به بقا فکر کنیم. الان وضعیت این را داریم که در جدول تک‌رقمی شویم و شرایط خوبی داشته باشیم و مطمئنا برای این جایگاه بسیار تلاش می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->